Nog eventjes! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Daniëlle Nijmeijer - WaarBenJij.nu Nog eventjes! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Daniëlle Nijmeijer - WaarBenJij.nu

Nog eventjes!

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

25 Januari 2015 | Nederland, Ridderkerk

Over een paar dagen vertrek ik dan echt naar Suriname.
Het leek wel gisteren dat we het besloten hadden en dan nu is het al bijna zover. Zaterdag vertrekken we richting Paramaribo.
Ik heb er enorm veel zin in, maar ik vindt het wel erg spannend.
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat in de zorg, en hoe ze daar werken.

Ik houd jullie op de hoogte :)

xxx


  • 26 Januari 2015 - 15:44

    Mariska:

    Leuk dat je een blog gaat bijhouden. We gaan deze zeker volgen.
    Veel werkplezier in Suriname!
    Groetjes Mariska

  • 31 Januari 2015 - 19:02

    Elly Salacroup:

    Hoi Daniëlle,

    Leuk hoor dat je een blog bijhoudt.
    Ik ga je echt volgen.
    Ik wens je heel veel plezier en succes met je stage.
    Groetjes,
    Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniëlle

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 4874

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 28 April 2015

Stage Suriname

Landen bezocht: